Το Λογιστικό Γραφείο τον 21ο αιώνα

λογιστικό γραφείο προγραμματα

Λογιστικό γραφείο προγράμματα

Η τεχνολογία άλλαξε το πρόσωπο της λογιστικής και έβαλε το λογισμικό, τα προγράμματα το software δηλαδή στο επίκεντρο. Αλλά η εσφαλμένη αντίληψη ότι οι λογιστές κάθονται στα γραφεία τους χρησιμοποιώντας σύνθετα προϊόντα γραφείου για να πληκτρολογήσουν δεδομένα και να εκτελέσουν τους λογαριασμούς των πελατών τους από απόσταση δεν είναι αλήθεια.

Το λογιστικό επαγγελμα περιλαμβάνει σίγουρα την επιβεβαίωση των αριθμών και των χρηματικών συνναλλαγών πίσω απο τους αριθμούς που η επιχείρηση (οντότητα) αναφέρει σχετικά με την απόδοση της.


Η λογιστική η βάση κάθε επιχείρησης και είναι πολύ σημαντική και απαραίτητη είναι η γλώσσα κάθε επιχειρηματικής οντότητας γιατι επικοινωνεί και πληροφορει για το τι κάνει:

  • Στους Επενδυτές τους
  • Στις Τράπεζες
  • Σε οποιόποτε θέλει να μάθει κάτι για την επιχείρηση
  • Ιδιοκτήτες και Διευθυντές για να ορίσουν Στρατηγική η αλλαγή στρατηγικής

Εαν κάποιος θέλει να καταλάβει την επιχείρηση του η να κάνει μια επιχείρηση  πρέπει με κάποιο τρόπο να γνωρίζει Βασική Λογιστική, χειρόγραφη και μηχανογραφημένη.

Τα λογιστικά γραφεία στον 21 αιώνα πρέπει να αναθεωρήσουν, να εξελιχθούν και να επανασχεδιάσουν την μεθοδολογία τους για να αδράξουν την ευκαιρία και να ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό.


Στο κέντρο αυτής της εξελικτικής διαδικασίας είναι να προσδιορίσει τις πιο σημαντικές προτεραιότητες.

Ποιές είναι οι βασικές προτεραιότητες που πρέπει να έχει ενα σύγχρονο λογιστικό γραφείο

Προτεραιότητες σε ενα λογιστικο γραφειο

Επαφή Πρόσωπο με Πρόσωπο

Αρχίζει να γίνεται απαραίτητη η προσωπική επαφη΄και ο προσδιορισμός στόχων και αναγκών

Διήγηση της Πραγματικότητας με Αριθμούς

Ο εξυπνος λογιστήςχρησιμοποιώντας τα στοιχεία και τα βιβλία του πελάτη του μπορεί να εξηγήσει την ιστορία του και την κατασταση της επιχείρησης με δεδομένα

Να κάνει τις σωστές ερωτήσεις

Η ανάλυση των δεδομένων με παράλληλες κατάλληλες ερωτήσεις στους πελάτες

24/7 Διαθεσιμότητα

Να μπορεί να σε βρίσκουν διαθέσιμο για μια άμεση απάντηση η καθοδήγηση ακόμα και μετά το ωράριο εργασίας. 

Σελφ Σερβις Πελάτες

Να βοηθά τους πελάτες να βοηθήσουν τον ευατ'ο τους και κα δίνουν γρ'ήγορες συμβουλές

Χρήση Νέων Τεχνολογιών

Ειδικά στο κινητό με τις πολλαπλές εφαρμογές και τα apps μπορεί να γλιτώνει καθημερινά χρόνο απο την τηρηση βιβλίων, επιστροφές φπα και γενικά κάποιεες καθημερινες ροπυρτινες

Ενα σύγχρονο λογιστικό γραφείο ξεκινά με με διαδικασία επαναπροσδιορισμού

Η Βασική Στρατηγική, πρακτικές και διαδικασίες που υπονομεύουν την εξάσκηση του επαγγέλματος σου πρέπει να ξαναχτιστεί σύμφωνα με τα νεα δεδομένα να μπουν γερές νεες βάσεις που να υποστηρίζουν τους στόχους να επαναδομούν τη γνώση της ομάδας και να υποστηρίζεται με μαθήματα, εξειδικευμένα σεμινάρια λογιστικής για να μπορεί το γραφείο να παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και προσωπική υποστήριξη.


Για να μπούν όμως αυτά τα θεμέλια πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη

Διαδικασία επαναπροσδιορισμού ενος λογιστικου γραφειου

Οι υπάρχουσες εσωτερικές διαδικασίες

Πρέπει να ξαναελεγχθούν σε όλη την γκάμα των υπηρεσιών (marketing, πωλήσεις, συμβουλες) να βρεθούν οι ανεπάρκειες η οι ουτοπίες και να βρεθούν οι τομείς που είναι καλό το λογιστικό γραφείο και να επενδυσει εκει που υπάρχει χώρος για βελτίωση και ενίσχυση.

Συστηματοποιηση των διαδικασιών

Με βάση την μελέτη των διαδικασιών πρέπει να συστηματοποιηθούν οι βασικές χρηματοικονομικές διαδικασίες. Η δημιουργία ευφιων ροών δουλειας και η σωστή αποκωδικοποιηση των δεδομένων των πελατών μπορεί να φέρει ουσιαστικές γεμάτες νόημα και πρόσθετη αξία υπηρεσίες στους πελάτες.

Αναβάθμιση σε εξειδικευμένα για λογιστικό γραφείο προγράμματα

Το cloud είναι μια πηγη δύναμης για ενα συγχρονο λογιστικό γραφείο αλλά πρώτα πρέπει να δειτε που και ποιο λογισμικό είναι το καταλληλο για το λογισιτκό σας γραφείο. Με προτεραιοτητα στη συστηματοποιηση της λογιστικής καθημερινότητας, διαχειριση πελατών με το καταλληλο CRM  και υστερα με λογισμικό Analytic's και Αναφορών.

Ξεκαθαρίστε το φιλέτο, τις βασικές σας υπηρεσίες και μετά κοιτάξτε το cross selling, τις πατατες η το ρυζι...

Ορίστε σωστά τις υπηρεσίες σας στην βάση τους, την καθημερινη υποστήριξη των πελατών, τις υψηλές συμβουλες και καντε τες επιχειρηματικό μοντέλο, κομμάτι του μαρκετινγκ και πακέτα υπηρεσιών για επαγγελματίες

Οργανόγραμμα

Φτιάξτε ενα ιδεατό οργανόγραμμα με τα ΄ταλέντα΄που χρειάζεται το λογιστικό σας γραφείο για να αναπτυχθεί και σχεδιάστε το ιδανικό προσωπικό κατα σειρά προτεραιότητας. Μειώστε και μην επενδύετε χρόνο σε υποστηρικτικές καθημερινές ρουτινές ( εκει πραγματικά τα λογισμικό για λογιστικά γραφεία είναι η λύση) και αυξησε την συγκεντρωση σου σε ρολους που υποστηρίζουν αυτό που αγγλιστί λέγεται customer service..

Επίλογος


Όλοενα και περισσότερο, οι επιχειρήσεις αναμένουν ότι ο λογιστής του 21ου αιώνα θα παραδώσει περισσότερα από το βασικό. Οι εξειδικευμένοι λογιστες μπορεί να θελήσουν να βοηθήσουν στην οικοδόμηση του δικού τους λογιστικού συστήματος και οι πολυάσχολες διευθυντές ή ιδιοκτήτες μπορεί να θέλουν να αναθέσουν σε εξωτερική ομάδα όλα τα χρηματοοικονομικά δρώμενα. Αλλά και οι δύο ομάδες θα περιμένουν ένα υψηλότερο επίπεδο συμβουλών, είτε πρόκειται για βοήθεια με τη χρηματοοικονομική διαχείριση, είτε για ταμειακές προβλέψεις είτε για τακτικές για να καταστήσουν το επιχειρηματικό μοντέλο πιο παραγωγικό και φιλικό.

Παρέχοντας αυτά τα στοιχεία προστιθέμενης αξίας σημαίνει αναβάθμιση του παιχνιδιού εξυπηρέτησης πελατών  - αφήνοντας τους πελάτες να αυτοεξυπηρετούνται ή να αναθέτουν σε πιο βασικό επίπεδο και στη συνέχεια να προωθούν προληπτικές συμβουλές που είναι λιγότερο σχετικά με τους ιστορικούς αριθμούς και περισσότερα για την εξέταση του οικονομικού μέλλοντος της εταιρείας.

Η επέκταση των υπηρεσιών σας με αυτόν τον τρόπο θα περιλαμβάνει κάποιες βασικές ενέργειες:

  • Εκπαιδεύστε και αναβαθμίστε τους ανθρώπους του γραφείου - εκπαιδεύστε το προσωπικό, ώστε να γίνει αποτελεσματικό με εξειδικευμένα σεμινάρια λόγιστικής  για να είναι συνεχώς ενήμεροι και να έχουν γνώση και οχι απλά γνώμη.
  • Να είναι τεχνικά γνώστες και παραγωγικοί όσο το δυνατόν.
  • Να επεκτείνουν τις ικανότητές τους και τη χρηματοοικονομική τεχνογνωσία, αλλά και να αυξήσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους και τις δεξιότητες τους.
  •  Καθορίστε σαφείς προσδοκίες για τις υπηρεσίες - λογιστικές διαδικασίες, τις ρουτίνες και τις βασικές προσδοκίες για το πώς θα συνεργαστείτε με τους πελάτες.
  • Καθορίστε τις διαδικασίες σας σε μια συμφωνηθείσα συμφωνία γραμμής εξυπηρέτησης (SLA) και χρησιμοποιήστε την ως σημείο αναφοράς για την απόδοση.
  •  Μετρήστε την απόδοσή σας - παρακολουθήστε τις εσωτερικές ροές εργασίας για να διασφαλίσετε ότι θα εκπληρώσετε τις προθεσμίες των έργων σας. Μετρήστε την απόδοση της επιχείρησης και ζητήστε ανατροφοδότηση πελατών για να διασφαλίσετε ότι πληρείτε τις συμφωνημένες συμφωνίες γραμμής εξυπηρέτησης. Παραδώστε τις προσδοκίες των πελατών σας!
  • Να επανεξετάζετε συνεχώς τις επιλογές σας - να παρακολουθείτε τις καινοτομίες και τις εξελίξεις στην τεχνολογία και στην πρακτική της πρακτικής. Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία σύννεφων που διατηρούν την εταιρία και είναι σε θέση να προσφέρουν υπηρεσίες πελάτη που έχουν χρυσό πρότυπο


 

Business Software News / Magazine

Για να μαθαίνετε όλα τα τελευταία νέα, προσφορές και ειδήσεις σχετικά με ελληνικό ή εξελληνισμένο επαγγελματικό λογισμικό κατευθείαν στο email σας κάθε εβδομάδα.